tiistai 10. syyskuuta 2013

Uusi blogi

AVATTU...  Weer@ is back!

1 kommentti:

  1. Siitä on aikaa, kun satoi..
    Punaisen sateenvarjon alla itketyt kyyneleet on nyt kuivattu. Siitä on vuosi aikaa, Weer@n työsuhdetta ei jatkettu. Maailma pysähtyi.
    Ei iäkisi, mutta hetkeksi aikaa.
    Millefiori, Venetsia ja Vöyri..miten nämä kaikki kietoutuukin yhteen. Alku ja loppu. Menneisyys ja tulevaisuus. Malesia ja miksei Lontoo ja Tokiokin ;)
    Mies nukkuu, se mies jonka ex-vaimo petti häntä, joka ei kai koskaan kuunnellut tätä.
    Se mies joka ajoi viininpunaisella autolla Weer@n ohitse, vuosikausia sitten. Se johon hän rakastui jo silloin, liikemies, yövuoron kahvitaulla, chatissä.

    Weer@n oma, kuka olisi uskonut. Ja kyllä, hän on komea, charmantti, upea, huumorintajuinen mies ja kyllä.. hän edelleen huijaa Weer@a. Ja Weer@ nauttii joka hetkestä. Täydellinen rakkaus. Pretty woman.
    Edessämme on ihmellinen tulevaisuus.. eikä sitä hidasta muiden ihmisten kapeat katseet ja asenteet. Eikä se vaikka kukaan ei uskoisi..
    Weer@ tietää sen, kaikki on tähtiin kirjoitettua, on aika uskaltaa elää ja ottaa ilo irti. Millefiorihelmet johdattavat meitä eteenpäin, ne pyörivät eteenpäin kukitettettuina ja avaavat uusia ovia, ihmeellisiä ovia. Vielä me olemme Lontoossa ja sinä olet liikemies ja se kaikki on totta. Sitä ennen tyttäremme 11 vuotis syntymäpäivät, hattarakoneet ja unelmat. Peter is here. Weer@ nukahtaa onnellisena, Peter is here.

    VastaaPoista